Actueel

Deze pagina is gekoppeld aan ons instragramaccount. Hier delen we de verhalen en talenten van onze leerlingen en teamleden en ziet u wat er allemaal speelt in de school.

Herfst in KB5 💛🧡

De leerlingen ademen herfst, ruiken de herfst en ontdekken de herfst. Met mooie liedjes, boekjes en ja ook…… een herfsthoekje!

#themadeboswachter
Image
De leerlingen uit groep 7 hebben kleurrijke herfstbomen gemaakt 🧡❤️💛.

#fallseason🍁
Image
De kleuterbouw leerkrachten hebben de ronding omgetoverd tot een waar herfst leesbos 🥰! De leerlingen kunnen hier de komende tijd heerlijk spelen en leren!
Image
In KB5 hebben de kleuters deze week de letter H geleerd. De H van herfst!

#letterherkenning
#kleuteronderwijs♥️
Image
De Kinderboekenweek werd gisteren afgesloten met een boekenmarkt in de school. Leerlingen verkochten hun reeds gelezen boeken en wisten deze goed aan te prijzen! De boeken werden door nieuwsgierige leerlingen van de school gekocht. Een gezellige drukte, wederom gericht op het lezen!

#kinderboekenweek2024📚
Image
Aan de hand van de boeken " Ik ben Pippi" en " Ik ben Pippi niet" maakten de leerlingen uit KB1 deze prachtige kunstwerken.

#kinderboekenweek2024📚
Image
De kleuters uit KB4 maakten hun "mooiste vis van de zee" n.a.v. het boek met gelijknamige titel.

❤️🩷🧡🩵💙💜
Image
De leerlingen uit groep 4a hebben eigenwijze verzinsel dieren gemaakt n.a.v. het kinderboek "Tuf, het stoerste meisje uit de oertijd".
Image
Een gezellige drukte vanmorgen in onze school. Leerlingen lazen voor aan hun ouders/verzorgers en omgekeerd.

#samenlezen❤️
#kinderboekenweek2024
Image
Spaar mee voor onze schoolbieb 💜