Actueel

Deze pagina is gekoppeld aan ons instragramaccount. Hier delen we de verhalen en talenten van onze leerlingen en teamleden en ziet u wat er allemaal speelt in de school.

Image
Word jij onze nieuwe betaalde LIO-stagiair?

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging en wil je je zelf als leerkracht verder ontwikkelen in een
leerrijke omgeving op een school die volop in ontwikkeling is? Kom dan je LIO-stage lopen bij ons! Wij
hebben in de bovenbouw nog een plek.

Bekijk de vacature op: www.boekmanschool.nl

Wij kijken er naar uit om je te verwelkomen bij ons op school!

#vacature
#onderwijs
Image
Afgelopen vrijdag namen wij afscheid van Desmond. Hij heeft 6 jaar lang dagelijks de eerste en tweede verdieping van onze school schoongemaakt. Helaas gaat hij ons nu verlaten. Er moest natuurlijk eerst goed afscheid worden genomen van hem door ons team. Succes met je nieuwe uitdaging Desmond! We gaan je missen.

#dankjewelvooralles
Weer of geen weer....

Onze kleuters zijn niet van suiker en zijn vandaag op schoolreisje naar de Natuurschool in Noordwijk, gecombineerd met een bezoekje aan het strand (voor de liefhebbers).

#nietvansuiker☔️
#naturekids
Image
De leerlingen in groep 8A maken hun eigen flowboard.

In 3 dagdelen krijgen zij les van een ouder van onze school . De lessen gaan over mindset, hun manier van leren, wat zij nodig hebben om stap voor stap te leren (veiligheid) en hoe zij zich onderscheiden van anderen.

Vervolgens maken de leerlingen van  een plank en een paar latjes een eigen board waar ze uiteindelijk ook op kunnen balanceren. De lessenreeks wordt afgesloten met een presentatie van alle boards.

#inbalanszijnenblijven
Image
Kleurrijke olifant in het zonnetje, op ons schoolplein 💚
Image
De grote leskist van het Anmec( naast de Hortus) gaat langs de kleutergroepen en de leerlingen leren van alles over de natuur!

Thema: groei en bloei🌱

🐝🐝🐝
🩷🧡❤️
Fijne paasdagen!
Image
Vandaag had het team van de Dr.E.Boekmanschool een studiedag.

Aan de hand van een burgerschapsbrunch gingen we onder leiding van Alexandra van het Expertisepunt Burgerschap tijdens de verschillende gangen met elkaar in gesprek over burgerschapsonderwijs en hebben we leerdoelen geformuleerd voor onze leerlingen. De verschillende brunch gerechtjes werden verzorgd door @bagelsbeansroetersstraat. Heerlijk! Kevin had dit onderdeel samen met het leerteam wereldgericht onderwijs voorbereid en het was een groot succes.

In de middag leerden we verschillende theateroefeningen onder leiding van twee docenten van de Theaterfabrique. Deze oefeningen/werkvormen kunnen we binnenkort weer inzetten in de groepen.

Kortom een leerzame en inspirerende dag!
Image
Een deel van het Boekmanteam deed vanavond mee aan het jaarlijkse volleybaltoernooi van onze stichting @ooada_scholen . We namen het op tegen andere scholen. Helaas wonnen we niet de beker, maar het was een sportieve en geslaagde avond.

Onze shirtjes zijn ontworpen door leerlingen uit groep 8 .

Wij wensen iedereen een heel fijn paasweekend!